fredag 13 juli 2007

Skärpning!

Här sitter jag, skulle precis gå och lägga mig då jag tittar in på bloggen.
Och vad ser jag? En semesterberusad webmaster har laddat hem det senaste photoshop och demonstrerar dess funktion hurra hurra!!! Men hans påhopp rinner av mig som vatten på en intjärad gris, då han vet lika mycket som jag vad jag har sagt om att lägga upp filmer på bloggen. Just det du fulle webmaster vad ska det vara för format på filmerna?
Hur stora får dom vara? Frågor frågor frågor, när kommer svaren? Är du bitter för att en pojkspoling (förlåt Emil) bräckte dig på frågesporten eller?

Ta det nu lugnt och låt oss i skogen sköta fotot och jagandet så kan du fortsätta skriva meningslösa inlägg med manipulerade bilder och slänga skit åt alla håll, och när du nästa gång för dina skakiga fingrar över tangenterna så förklara för mig i vilket format och vilken storlek det får vara på filmerna så ska du få se på rörliga bilder.

Dock blir det inte sådana filmer som du är van vid, detta blir filmer om jakt och skytte m.m, inte sånt du brukar se på canal+ efter klockan 24:00.

Ha det bra drunken webmaster! Å höj ribban på nästa inlägg då detta är en jaktblogg (nåja) och inte en sandlåda ;-)

Jag reserverar mig för eventuella stavfel då en halv flaska Black Grouse har gått igenom kroppen.

Jag tackar mina kära grannar för detta!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Många faktafel:
1. Jag är inte berusad
2. Har inte använt Photoshop (använt webbkamera som finns inbyggd i en MAC)
3. Har inte Canal+
osv

Det är så mycket faktafel i detta inlägg så du kunde nog få jobb som reporter på aftonbladet eller expressen.

Att sedan skylla på en halv flaska Black Grouse är en skymf mot företaget och all underbar dryck som kallas whiskey..........