fredag 18 september 2009

Visst händer det saker, men...

Det är inte lätt att blogga när man sitter i ett hörn o skakar utav ångest inför sin 40-årsdag......
Allt annat är oviktigt då.
ME N
idag har jag varit hos vapenhandlaren o hållit i min Blaserpipa, slutstycke och kikarfäste, kolven har inte kommit än. JA, jag vet. Veligare människa finns inte men nu är det så, det blev en bössa.

Sedan har jag även varit inne i Kalmar o gaddat mig. Jag har fortsatt med mina hällristningar, för det funkade ju sist med ökad jaktlycka.
Nä nu återgår jag till min hörna o kryper i ångestrollen igen.

Vi hörs....

Magnus, the oldman (soon)

4 kommentarer:

XJAKT sa...

Var inte bitter.

Daniel sa...

Enligt statestik så planterar var
100 000:e r93:a slutstycket i skallen på skytten. Har man tur får man bara ett nytt andningshål i ansiktet, annars blir det en etta med jordvärme....

Nu skakar du säkert mer muahhahah....

Brändebo jakt sa...

Vilken tur att jag inte har så mycket där uppe som kan ta emot utan det far bara rakt igenom =)

edvin sa...

40 är ett värdelöst tal, det är för sakta att köra, för dyrt för en öl, för lite att ha i plånboken,
för varmt att jobba i, för kallt för kaffet, bara att gräva ner sig