torsdag 2 juni 2011

Elmia.

11:00 Vilken bilkö, vilken kö till kassan! Tur att man var pressackad, annars så hade jag inte varit inne än.
Första montern jag besökte var Blaser, fick skjutbiljett så jag skall jämföra R93 mot R8.






11:30 Nu presskonferens med jägarförbundets Torsten Mörner.
Ljudfil kommer upp ikväll eller under morgondagen.


12:00 Nu lunch gjord av Leif Mannerström.

Viltterrin med rödlöksås.


Kronhjort, rotfrukter o potatisgratäng.


Småländsk ostkaka.

13:00 pratat med Tomas Ekberg o Mikael Jägare om deras nya koncept, jaktfilm.se

13:45 Skall strax prova Blaser R8
R8, underbar, R93 med ljuddämpare var som en leksakssmäll.

14:30 Zeiss Victory FL Diavari 6-24x72


15:30 Börjar bli trött. Men är det inte Bear Grylls?


15:55 Sugen på att boka vildsvinsjakt i Turkiet

16:44 Denna dryck konsumeras en del på mässan oxå. Jag kör så det är inget för mig.





- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: